lördag 8 november 2008

E-bay kan någon spärra siten för mig?!

Tur jag har en hel kasse Naturdiet med mig. För när jag betalat för vårt boende på Binis, reparerat min bil (igen *suck*) och betalt allt jag klickat hem på ebay.de så kommer jag inte ha råd att äta....hahahaha, vilket i mitt fall skulle vara helt okej kanske?! Skit samma, man hittar mycket kul där och även om jag inte köper för mer än 1-3 Euro per grej (oftast, vissa undantag finns) så blir det ju pengar med porto och när man slår ihop det.

Å vet ni vad jag mer har lyckats med? Fick lov ladda hem något program för att kunna se matchen på nätet idag och nu har jag bara google på kinesiska, kul man fattar något liksom....haha skitprogrammet jag laddade hem var på kinesiska och referatet med men det gjorde mig mindre jag fick ju se allt i alla fall. Nu ska jag bara försöka få bort alla kinesiska krumelurer och få normalt google! I hope.........

1 kommentar:

Vicky M sa...

låt bli att klicka hem skitsakerna!!!! gRRRRR JOSSAN!!!!