onsdag 26 november 2008

Nu har jag räknat och räknat

Och utan backveckan så går min budget precis ihop. Med den går jag ca 500 Euro back. Så det blir bara Innsbruck för mig. Trist men så är det ibland. Hade jag fått min CSN som jag skulle & sluppit laga bilen för 700 Euro hade jag kunnat åka på både Backveckan och till Zakopane.

Min inkomster (allt är räknat december - februari)
Sparat: 18 000kr
På kontot: 7000 kr
Plasma: 260 Euro (har bara räknat på 20E/gång var 5:e får man lite mer men det kommer gå åt till småutgifter hur som helst)

Utgifter:
Hyra Falun: 8 000 kr
Hyra IBK: 0 (eg 600 Euro men det har jag på sätt o vis redan betalat som jag får tillbaka så i denna uträkning blir det 0)
Djurförsäkringar: 2 250 kr
Bilförsäkring: 2 000kr
Bilskatten: 3 000kr
Hemförsäkring: 1500kr
ST a-kassa, fackavgift: 1500kr
Hemresa: 4000kr (bensin, färjeavgifter)
Tele2: 500kr
Mat i Sverige + katterna (inte bara mat hygiensaker osv är också med): 3000kr
Mat IBK: 200 Euro (räknar med att få äta lite ND)
Summa kronor: 25 750 kronor
Summa Euro: 200E

Inkomst: 25000,- Utgift: 25 750kr = -750 kr (måtte bilen inte behöva lagas mer!!)
Inkomst: 260 Euro Utgift: 200 Euro = + 60 Euro
Totalt: -150 kr och det fixar sig alltid :D

ja ni ser själva va? då har jag dessutom räknat med att inte använda bilen alls i Sverige & det som finns i tanken nu ska räcka i dec+jan i IBK. Sen är inte gymmet och telefonen här i IBK med men det tror jag ska gå rätt +-0 med vad Vicky är skyldig mig.

Det kommer ju alltid en drös räkningar vid årskiftet. Både bilförsäkring, bilskatt och hemförsäkring dimper ner hos mig.

Hmmm jag tror nog jag får lov att skippa de där 2 veckorna semester jag hade tänkt ha i februari och jobba redan från 4:e. Skolan slutar 26:e jan. Så sticker vi härifrån redan 27:e eller så (vet inte när Vicky slutar) så är jag hemma då. Även om vi åker så sent som torsdag om hon går på sin ryska så länge så hinner jag hem till 4:e.

Inga kommentarer: