måndag 3 november 2008

Tröööööött

Jodå jag somnade fint igår. Men när jag lägger mig tidigt så vaknar jag typ mitt i natten pigg! Så vid 02-tiden var jag vaken. Försökte med allt, lyssnade på musik, läste lite i en bok, såg på TV osv men pigg var jag. Sen kom min rumsgranne hem vid 03-tiden och han är inte direkt tyst av sig. BANG! så stängde han rumsdörren, KLOPP-KLOPP så gick han i korridorren till toaletten, BANG så flög den dörren igen (finnen måste ha hoppat högt i sin säng som har rummet mitt emot) och så KLOPP-KLOPP tillbaka och BANG igen. Efter 30 min blev det tyst i alla fall - och nej det är inte lyhört här alls! De andra hör jag aldrig. Men han är som en elefant i en porslinsbutik.

Somnade till sist i varje fall men orkade så klart inte gå upp 08.30. Satte om klockan till 10.00 och vaknade då men låg och halvvilade tills Vicky hörde av sig vid 11-tiden. Hon kommer hit om 1 timme, för internet har slutat fungera igen på Binis. Så nu ska jag springa ut en 30 min (hinner inte mer) och sen duscha. Lite plugg och sen är det skola.

Inga kommentarer: