torsdag 20 november 2008

Har jag någon knäppskallemagnet på mig??

Varför kan man inte bara få bli lämnad ifred. Jag kommer snart låsa in mig all min ledig tid på mitt rum, vara tyst som en mus och inte gå online......

Jag har en knäppis som vill gifta sig med mig - har aldrig träffat personen i fråga enbart växlat några korta mess på StudiVZ

Jag har en som tycker det är helt okej att ignorera mig mest hela tiden och sen skicka SMS (!) om vi inte ska hoppa i säng - joo säkert. När jag till slut tröttnar och skriver ett mycket låååååångt SMS som tydligt pekar på vad jag vill och vad som han gjort fel.....

ja dåååååå

dyker fanskapet upp på MSN. Big mistake att inte sätta visa som offline där.....och nej han har fortfarande inte fattat något.

Jag har helt klart en knäppismagnet på mig. Lägg dessutom till stolpskotten till sambos jag haft samt backhoppningsidioten så har jag med råge fyllt min kvot för vad jag klarar av av det manliga könet för tillfället!

Inga kommentarer: