söndag 9 november 2008

Jag ska mörda mig jävla granne

Tror ni inte fanskapet kom hem igår natt (precis efter mig, tackar min goda skyddsängel för att jag hade hunnit klart på toa och låst in mig i mitt rum) och han och hans kompis lät som en elefanthjord från det land de är ifrån...(jaaaadååååå här har vi fördomar som fan!). Tur nog var de bara hemma 5 min.

När de gick ut så gick de sen mitt i gatan (!) och flyttade inte på sig när det kom bilar. Detta är en rätt trafikerad genomfartsled här i Innsbruck. Och jag ljuger inte när jag hörde de prata ett kvarter bort. Sen kom de hem igen vid halv fyra och varför kan man inte stänga en dörr varför måste man slå igen den så väggarna skakar?? Och ut i lilla köket (som är på andra sidan mitt rum) och börjar laga mat! HALV FYRA!!!!

Vart tur nog tyst snabbt på dom båda. Nu nyss så vaknade de visst och jag störs sällan av ljud, van som jag är att sova på dagtid. Men de där undgår man inte att höra. Så nu är jag också vaken. Iof bra kanske så slipper jag sova bort den här soliga fina dagen. Tycker mig höra finska, tror min söta finska granne är vaken så nu ska jag klä på mig och ut och gå!

Tjingeliiiing!

3 kommentarer:

Vicky M sa...

hahaha..och dit vill du att jag ska flytta?!?!? tur att det isf är en trappa ner :P

Malin sa...

haha fyfan vad drygt!Ifrån vilket land kommer han?

Tasja sa...

Nått afrikanst tror jag. Känner inte igen språket de pratar.

Vickan: de andra killarna är ju helt okej och i din korridor bor ju den söta mörka killen. Och jag har ju alltid finnen här uppe också. Och längst upp bor oxå en helt okej som jag mötte i trappan igår. :D