fredag 14 november 2008

Shop til you drop


Varit och shoppat med Vickan. Från 11 ungefär till åtta!! Jag köpte inte mycket på IKEA en matta till, en kameraväska, 3 små råttor, pepparkakor, tunnbröd och Marabou chokladkaka samt reflexer, som ingen annan verkar sälja här. Jag har letat för jag vill ha på mig när jag är ute och går på kvällarna. Men de hade ingen JULMUST!! Har talat om för Vickan att har hon inte med sig julmust den 27 december när hon kommer tillbaka är hon en död människa!!!

Sen blev det en fotbollsposter tidning på DEZ, så efter att ha gett bort Cristiano Ronaldo och Fernando Torres till Vicky så sitter Mario Gomez, René Adler, Lukas Podolski, Bastian Schweinsteiger och Torsten Frings på mina väggar. Torsten iof bara för att han är Werder Bremen ;). Vickys kommentar; välkommen till tonårsrummet. Jamen jag tänker ju inte lägga ut dyra pengar på att smycka väggarna här och då duger fotbollsaffischer så bra så! Dessutom är de rätt så fiiiiina!

Sen köpte jag lite vykort också som jag också sätter på väggarna. Och 2 dricksglas.

Vicky kom hem med liiiiiiiite mer om man säger så. Hon var också och blekte håret och då fick vi uppleva hur en helt vanlig söt kille kom in med sin Gothflickvän och gick ut som tjaaa som om dom båda missat att Halloween var för 3 veckor sedan...... tom frisörerna skrattade åt dom, då kan ni tänka er....

Senare ikväll, halv elva ska vi och se nya Bondfilmen, odubbad!