söndag 23 november 2008

Polis, blod och dans på bord


Och jag missade allt! För jag var duktig och gick och la mig i tid. hahaha, Vicky knackade på min dörr vid halv tolv. Jag var superimponerad hon var vid liv så tidigt.......i alla fall så fick jag veta vad som hänt efter att jag lämnade festen.

Tydligen så kom Polisen och stängde festen, varför förstår varken de som var kvar eller jag, för så högljudda var de inte, jag har ju mitt rum två våningar upp och hörde knappt musiken. Ingen här i huset har ju ringt, eftersom alla var på festen själva. Ev kan grannar i huset bredvid ringt då köksfönstren öppnades på vädring eftersom det blev varmt i köket och då kanske de hörde musiken. Men lite överdrivet tycker jag nog det är.

Vicky hade lyckats skära sig på en trasig flaska så hon har ett stort sår på benet som blöder lite än, hon hoppas hon inte behöver sy.....

och som vanligt hade hon dansat på bordet!

Och idag är hon bakfull så hon är grön i nyllet. Själv mår jag toppen, var helt rätt beslut att gå och lägga sig när jag kände av blandningen jag drack igår.

Hon försökte äta frukost (medan jag åt lunch eftersom jag var uppe tidigit och redan hade ätit frukost) men två tuggor sen gick det inte mer, nu ligger hon och sover igen...

2 kommentarer:

Malin sa...

Hhaha "så hon är helt grön" haha vickan då!Lät som jossan var den mest förståndiga utav oss alla igår.Bra jobbat!:)

Vicky M sa...

haha..hon decka jue fan tidigare än alla!! :D